| Γνωριμία με
τον Εθνικό Συσσωρευτή - Φωτόδεντρο |
Φύλλο Πληροφοριών | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| Πρότυπα Φύλλα Διδασκαλίας |
Φύλλα Διδασκαλίας | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| Εξέλιξη ορισμών της Υπολογιστικής Σκέψης και πολιτικές ενσωμάτωσής της στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ε.Ε |
Άρθρο ΠΕΚΑΠ | Αθανάσιος Σταυριανός |
| H Έννοια του "Multitudo" στο έργο του Σπινόζα |
Άρθρο | Γρηγόρης Πανουτσόπουλος |
| Λεξοσυλλέκτης - Κειμενογράφος |
Φύλλο Εφαρμογής | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| Πληροφορίες λογισμικού/γλώσσας MIT Scratch |
Φύλλο Πληροφοριών | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| LEGO WeDO 2 + Scratch, Δημιουργία Τελεφερίκ |
Φύλλο Πληροφοριών | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| Arduino Thermometer - DHT11 |
Φύλλο Εργασίας | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| Οδηγός απλού χρήστη - ubuntu 6.06 |
Σημειώσεις | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης +, Δαγκουλής Χ, Ζ.Χ |
| Σημειώσεις Διδασκαλίας - Μεθοδολογία |
Σημειώσεις | Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. |
| Ταξινομία Στόχων BLOOM |
Σημειώσεις | Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. |
| Διαχωρισμός ομάδων - ομαδοσυνεργατική μέθοδος |
Φύλλο Πληροφοριών | Κωνσταντίνος Μ. Μελισίδης |
| Νομοθεσία,Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης |
Σημειώσεις | Αθανάσιος Παπαευαγγέλου |
| Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης |
Σημειώσεις | Αθανάσιος Παπαευαγγέλου |
| The Web We Want |
Εκπαιδευτικά σενάρια | The Web We Want |
| Το βιβλίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων |
Σημειώσεις | - |
| Ξεχάστε τους ψηφιακούς ιθαγενείς, ιδού πώς τα παιδιά χρησιμοποιούν πραγματικά το Διαδίκτυο |
Άρθρο | - |
| Παιδαγωγικές Εφαρμογές ΤΠΕ - Α μέρος |
Σημειώσεις | Μενέλαος Χ. Τζιφόπουλος |
| Παιδαγωγικές Εφαρμογές ΤΠΕ - Β μέρος |
Σημειώσεις | Μενέλαος Χ. Τζιφόπουλος |
| Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα |
Σημειώσεις | Μενέλαος Χ. Τζιφόπουλος |
| Προσαρμοστικά συστήματα εκπαίδευσης και μοντέλα μαθητύπων |
Διδακτικό Σενάριο | ΙΤΥΕ Διόφαντος |
| Αξιοποίηση του LAMS στην εκπαιδευτική διαδικασία |
Διδακτικό Σενάριο | ΙΤΥΕ Διόφαντος |
| Διδακτική της Πληροφορικής |
Διδακτικό Σενάριο | ΙΤΥΕ Διόφαντος |
| Διδακτικά Σενάρια - Scratch |
Διδακτικό Σενάριο | ΙΤΥΕ Διόφαντος |
| Διδακτικά Σενάρια - Επιμόρφωση Β Επιπέδου |
Διδακτικό Σενάριο | ΙΤΥΕ Διόφαντος |
| Μια πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα Πληροφορικής του Δημοτικού με χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής |
Διδακτικό Σενάριο | Παλιούρας Αριστείδης |
| Οδηγός Μετάβασης σε Ανοιχτό Λογισμικό |
Σημειώσεις | Υπουργείο Παιδείας - ΕΛΛΑΚ |
| Διδακτικά Σενάρια - Πληροφορική Ρομποτική |
Διδακτικό Σενάριο | Πειραματικό Δ.Σ. Φλώρινας |
| Είστε αυτό που διαβάζετε - Προκατάληψη Επιβεβαίωσης |
Πληροφόρηση - Δημοκρατία | Tobias Rose-Stockwell |
| Ψευδείς ειδήσεις (fake news) |
Πληροφόρηση - Δημοκρατία | firstdraftnews.com/fake-news-complicated |
| Ψηφιακά Άβαταρ: Μια μεταφαινομενολογική προσέγγιση της βύθισης |
Φιλοσοφία της Τεχνολογίας; Φιλοσοφία του Διαδικτύου | Γιάννης Καλλιγέρης Χρυσόπουλος, Παναγιώτης Χρυσόπουλος |
| Προγραμματίζοντας με τον μικροελεγκτή Arduino |
Arduino | Εμμανουήλ Πουλάκης |
| Πρακτικά 4ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» |
Πρακτικά | Νέος Παιδαγωγός |
| O γλωσσικός-πολιτισμικός χρωματισμός του διαδικτύου |
- | Kουτσογιάννης, Δ., Bαλετόπουλος, Φ., Γεωργιάδης, M. Nτίνας, K. |
| Η ποιητική ουσία της Πληροφορικής ως δημιουργική πρόκληση για το εκπαιδευτικό μας σύστημα |
Άρθρο | Νεκτάριος Μουμουτζής |
| Η κατασκευή της “εικόνας εαυτού” στα social media |
Άρθρο | Κατερίνα Αθανασίου |
| Η παιδεία στα Mέσα (Media literacy) και το σχολικό πρόγραμμα σπουδών |
΄Άρθρο | Κατερίνας Χρυσανθοπούλου |
| Τα «δεκανίκια» που μας δίνουν ή επιλέγουμε |
Άρθρο | Δάφνη Μουλαδάκη |
| 10 φοβεροί λόγοι για να διαβάζουμε |
Άρθρο | Νίκου Τσούλια |
| Απόψεις για την εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) |
Άρθρα | Σαράντου Ψυχάρη |
| Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ |
Σημειώσεις | ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΝΤΑΝΗ |
| Με τις λέξεις ο ανθρώπινος εγκέφαλος αιχμαλωτίζει το σύμπαν |
Άρθρο | Χ. Τσολάκης |
| Πώς να περιηγηθείτε με ασφάλεια στο διαδίκτυο; |
Άρθρο | Julia Angwin |
| Παρουσίαση του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον |
Σημειώσεις | Nicholaos Bilalis |
| Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - Παρουσίαση |
Παρουσίαση | Nicholaos Bilalis |
| Blockchain και Ανοικτά Δεδομένα |
Άρθρο | European Data Portal |
| Η τεχνολογική εξέλιξη γεφυρώνει το χάσμα των γενεών, επειδή τα παιδιά διδάσκουν τους μεγάλους |
Άρθρο | Θωμά Κουλόπουλου |
| Don’t Stress About Coding: Focus Shifts To Teaching Problem Solving Not Computer Skills |
Άρθρο | Jennifer Snelling |
| Η αξιοπιστία της Βικιπαιδείας |
Άρθρο | http://wikipediaquality.com |
| Σχέδια Μαθημάτων - Ασφαλές Διαδίκτυο |
| ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ |
| Λογισμικό και διανομές Linux για μικρούς μαθητές |
Άρθρο | Κε.Πλη.Νε.Τ. Σάμου |
| Ο κανόνας «3-6-9-12» - Serge Tisseron |
Άρθρο | Μάχης Μαργαρίτη |
| Οδηγίες διδασκαλίας για τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου |
Οδηγίες | ΙΕΠ |